سفارش شما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

طراحی سایت شرکتی

در این نوشته شما می خوانید

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی معمولا تمامی شرکت ها و کارخانجات دارای دفتر مرکزی برای مراجعه مشتریان و طرف قراردادهای خود هستند. حال این دفتر می تواند در داخل شرکت و یا کارخانه باشد یا در یک ساختمان مجزا خارج از شرکت و کارخانه، اما تمام مشتریان و مراجعانی که به خدمات شما نیاز دارند به دلایل مختلفی از جمله مسافت ، تایم کاری ، نبود وسایل نقلیه ، قرنطینه ، به صرفه نبودن حضور و … نمی توانند به صورت حضوری به دفتر و شرکت شما مراجعه نمایند، با داشتن سایت شرکتی می توانید تمام این مشکلات را به سادگی رفع کنید.

طراحی سایت شرکتی به شما این امکان را می دهد تا با تمام کاربران و مشتریان و طرف های قرارداد خود در ارتباط باشید.

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی سایت شرکتی

پس از گسترش استفاده از اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند در میان مردم، شرکت ها نیز رو به تبلیغات اینترنتی آورده و از روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند. سایت های شرکتی اولین و بزرگترین قدم برای ورود به تبلیغات آنلاین و اینترنتی است.

 

ویژگی های یک سایت شرکتی

طراحی ریسپانسیو

نسخه موبایل سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و اولویت اول را دارند، بنابراین برای موفقیت هرچه بیشتر سایت ها نسخه ریسپانسیو آنها بسیار حائز اهمیت است.

طراحی اختصاصی صفحات سایت شرکتی

توجه داشته باشید که تصویر اولیه ای که مخاطبان از سایت شما می بینند شاید تمام آن چیزی باشد که از برند شما به یاد خواهند داشت.

طراحی مناسب با تجربه کاربری

سایت شرکتی شما باید علاوه بر زیبا بودن برای مخاطبان و کاربرانتان به صورت روان و آسوده طراحی شده باشد. برای این منظور نباید در طراحی آن زیاد درگیر مسائل حاشیه ای شوید.

سرعت سایت

سرعت سایت یکی دیگر از معیار های مهم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سایت های شرکتی به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، باید به سرعت سایت خود توجه کرده و تجربه کاربری خوبی برای کاربران بسازند.

 

عمده خدمات ما در سایت شرکتی

1.شناخت کامل فعالیت، خدمات و محصولات شما

2.بررسی بازارهای هدف و مشتریان بالقوه

3.آنالیز کامل رقبای تجاری شما در بازارهای هدف

4.آنالیز شرکت های مشابه

5.کاربر شناسی و ایجاد بهترین نقشه سایت و کاربری ترین ابزارهای دسترسی کاربران به اطلاعات محصولات و خدمات شما

6.ایجاد سریع ترین امکان دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس شما

7.معرفی تمامی نمایندگان و عاملیت های شما

8.ایجاد بازاریابی محتوا برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

9.اجرای کامل وب سایت به همراه ورود اطلاعات و بهینه سازی سایت

10.آموزش و ارایه خدمات پشتیبانی

 

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

برند سازی وب سایت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد در ساخت یک وب سایت شرکتی، مسئله برندسازی است که باید با دستورالعمل های شرکت مطابقت داشته باشد. شما باید برای راه برندسازی وب سایت شرکتی خود از لوگو، طرح، رنگ، تایپوگرافی و سبک بصری کلی استفاده کنید تا بتوانید به واسطه آن در ذهن مشتریان ماندگار شوید. این موضوع به سازگاری با سایر مواد بازاریابی به تقویت شناخت برند کمک زیادی می کند.

تجربه کاربری لذت بخش

یعنی هر چقدر از تاثیر طراحی یک سایت بر تجربه یک کاربر بگوییم، کم گفته ایم. سایتی موثر و ایده آل است که بتواند یک تجربه کاربری یکپارچه و بصری به کاربران خود ارائه دهد. چنین سایتی باید برای سازماندهی محتوای خود به شیوه کاربر پسند، استفاده از منوهای ناوبری کاملا واضح، استفاده از فیلتر جستجوی محصولات و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت توجه ویژه ای داشته باشد.

استراتژی محتوا در سایت

همان طور که می دانید هر کدام از وب سایت های شرکتی حاوی محتوا های مختلفی هستند مانند توضیحات محصول و یا خدمات، اطلاعات شرکت، پست های وبلاگ، جزییات تماس و غیره. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که فرمت های مختلف محتواها را در خود جای دهد و خوانایی و دسترسی آسان را برای آن ها تضمین کند.

 

طاووس طرح همواره سعی کرده است تا علاوه بر طراحی سایت شرکتی بصورت کاملا حرفه ای با ارایه بهترین خدمات گارانتی و پشتیبانی فنی پس از تکمیل و آپلود سایت همواره این حس را به شما بدهد که به عنوان یک شریک تجاری در کنار و همراه شما در جهت دستیابی به موفقیت می باشد. برای تعرفه طراحی سایت کلیک کنید.

اشتراک گذاری مقاله:
ایمیل
تلگرام
واتساپ

2 پاسخ

  1. سلام، ممنون از سایت زیباتون
    جالب هست که مقاله های شما کوتاه و مختصره و این یعنی به وقت مخاطب ارزش میذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها
درصد مطالعه