سفارش شما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه
در این نوشته شما می خوانید

طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه می تواند ضمن برطرف کردن مشکلات و مسائل کسانی که به دنبال دارو هستند، به داروخانه ها در رسیدن به سود و درآمد بالاتر کمک کند.مراجعه کنندگان به داروخانه ها اغلب با مشکلات و مسائلی مشابه روبرو هستند؛ مواردی چون جستجوی خسته کننده برای یک داروی خاص، قیمت بالا و در مواردی صف های طولانی در شرایط امروزی که تمام یا بخش عمده ای از افراد، به گوشی های هوشمند دسترسی دارند.

ویژگی هایی وب سایت داروخانه

بروز بودن طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه ای باید کاملا بروز و مدرن طراحی شود، هر چقدر طراحی سایت مدرن و پایبندتر باشد و از ترفندها و تکنیک های جدیدتری استفاده کند، احتمال این که بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد، بسیار بیشتر است.

کیفیت سایت داروخانه

اولین برداشت از سایت برای کاربران معنای زیای دارد و در همان چند ثانیه می توانند کیفیت و سرعت سایت شما را تشخیص دهند. بنابراین شما هنگام طراحی سایت باید به این نکته توجه کنید که سایت خود را به گونه ای طراحی کند که در این چند ثانیه طلایی، برای کاربر جذاب باشد و تاثیرات لازم را روی آن ها بگذارد.

ریسپانسیو بودن سایت داروخانه

نکته مهمی که باید حتما در طراحی سایت داروخانه به آن توجه کنید، ریسپانسیو بودن سایت است.بیشتر کاربران از طریق گوشی همراه، بعد از آن هم از طریق لپ تاپ و تبلت وارد سایت های مختلف می شوند. بنابراین شما باید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که در تمام این وسایل دیجیتال و هوشمند سایت شما به خوبی نمایش داده شود.

پشتیبانی آنلاین

سایت های داروخانه ای می توانند خدمات مشاوره و پشتیبانی را هم به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این صورت بیمار در هر زمان می تواند مشکل خود را با مشاور داروخانه آنلاین در میان بگذارد.

 

خلاصه امکانات سایت داروخانه

  • انتخاب دامنه مناسب : ثبت دو دامنه ملی و بین المللی (COM – IR)
  • هاست: ایجاد فضای میزبانی امن و مناسب برای بارگذاری سایت بر روی سرورهای داخل یا خارج از ایران
  • بهینه سازی سایت: بهینه سازی سایت و داشتن امکانات و کدنویسی های استاندارد براساس استانداردهای گوگل
  • سرعت بارگذاری: تست سرعت بارگذاری وب سایت مطابق با استانداردهای بین المللی.
  • آموزش: جلسه آموزشی برای آموزش کامل مدیریت محتوای سایت
  • پشتیبانی فنی: تیم پشتیبانی فنی برای حل مشکلات احتمالی که به ندرت شاید اتفاق بیفتد.

امروزه تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که اگر بخواهید در زمینه کسب و کار خود از این تکنولوژی عقب بمانید، مطمئن باشید رقبای شما بازار را قبضه و جای شما را خواهند گرفت.یکی از کسب و کارهایی که نیاز به طراحی سایت دارد، داروخانه است. هر روزه به تعداد بیمارانی که ترجیح می دهند محصولات دارویی و بهداشتی خود را به صورت آنلاین سفارش دهند، بیشتر می شود. اگر داروخانه شما فروش آنلاین و اینترنتی نداشته باشد، نمی توانید به تمام مشتریان خود پاسخ دهید و از رقبای خود عقب می مانید.

شما میتوانید جهت سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی داروخانه از طریق تیکت یا شماره واتساپ 09036584785 پیام بدید.

 

اشتراک گذاری مقاله:
ایمیل
تلگرام
واتساپ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها
درصد مطالعه