سفارش شما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

نمونه قرارداد طراحی سایت

در این نوشته شما می خوانید

نمونه قرارداد سایت

با نوشتن یک قرارداد طراحی سایت، یک رابطه جدید حقوقی میان طراح سایت و کارفرما برقرار می شود و طرفین با توجه به موضوع آن باید تعهداتی را نسبت به یکدیگر انجام دهند تا یک سایت طراحی و کامل شود. در صورتی که یکی از طرفین این قرارداد نسبت به تعهدات خود کوتاهی کند، طرف مقابل می تواند به اقدامات قانونی متوسل شود تا طرف مقابل به اجرای تعهدات قانونی خود ملزم شود، بنابراین مهم است که قرارداد نوشته شود و در زمان تنظیم آن، تمام پیش بینی های لازم توسط طرفین صورت پذیرد تا در آینده در صورت بروز اختلافات، منافع طرفین در خطر نباشد.

اهمیت‌های قرارداد طراحی سایت

۱- واضح بودن مسئولیت‌ها: قرارداد طراحی سایت موجب می‌شود که مسئولیت‌های طرفین در پروژه مشخص شود. به این ترتیب، در صورت وقوع اختلافات یا مشکلات، هر طرف می‌تواند به قرارداد مراجعه کند و حق خود را مطالبه نماید.

۲- مشخص شدن زمان بندی پروژه: در قرارداد طراحی سایت، زمانبندی انجام پروژه مشخص می‌شود. این امر، موجب می‌شود که مالک سایت، در قبال پرداخت هزینه، به زمانبندی تعیین شده در قرارداد اعتماد کند.

۳- تعیین قیمت و هزینه‌ها: در قرارداد طراحی سایت، قیمت و هزینه‌های پروژه مشخص می‌شود. این امر، موجب می‌شود که مالک سایت بداند که چه مقدار پرداخت کند و از سوی دیگر، شرکت یا فردی که وظیفه طراحی و توسعه را بر عهده دارد، به اطمینان از دریافت پرداخت می‌رسد.

۴- نوشتن جزییات پروژه: در بخش پیوست می توانید جزییات دقیق پروژه را ذکر نمایید تا در صورت اختلاف به آن استناد کنید.

۵- و…

دانلود نمونه قرارداد طراحی سایت

 

 

سخن پایانی

قرارداد طراحی سایت، به کار طراحان رسمیت و ارزش قانونی می‌بخشد و از ایجاد مشکلات و چالش‌های بین کارفرما و طراحان وب‌سایت، جلوگیری می‌کند.

Email
WhatsApp
Telegram
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها
درصد مطالعه